top of page

Loupež slepice v Guido's Pizzerii

Při nedělní otevíračce Pizzerie Guido's mě ve večerních hodinách přepadli čtyři muži ve žlutých šátcích, z nichž jeden se na Twitteru identifikuje jako Luis Gonzalez. Zpočátku se zloději vydávali za nové majitele restaurace, posléze na mě namířili střelnými zbraněmi a dožadovali se peněz z kasy. Když jsem jim sdělil, že je kasa prázdná, zavlekli mě k trezoru plného peněz, ke kterému jsem naštěstí neznal kód.


















Jako náhradu za peníze si z kanceláře vzali moji oblíbenou slepici. Pokračuje tak série pohřešovaných zvířat. Avšak lze říct, že mi právě toto nebohé zvíře zachránilo život.



Před příjezdem LSSD stihli pachatelé také rozstřílet plno sklenic na baru. Forenzní tým zde našel mnoho nábojů.



Celou situaci nyní vyšetřuje sbor LSSD.


 

Dean Jenkins


Stali jste se svědkem něčeho zajímavého? Setkali jste s tragickou událostí nebo se u Vás chystá akce století? Dejte nám vědět na deanjenkins@lifeinvader.com (Factoor 👊🏽#3756)




46 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page