top of page

První celovečerní akční film od LifeInvaderu!

Již toto léto se můžete těšit na celovečerní film s názvem Služební cesta.

Jedná se o vůbec první film režírovaný výkonnými řediteli společnosti LifeInvader Jamesem Campbellem a Isaacem Frostem.


Od tvůrců filmu jsme zjistili, že na filmu pracují už od léta 2020 a od sponzorů vybrali požadovanou částku, díky které film mohl vzniknout. Aktuálně se dokončuje natáčení.


Citace od režisérů:

"Film pojednává o příběhu zamilovaného páru. Jeden z nich má za sebou kriminální minulost a ta ho právě dostihne a dostane do dalších problémů. Myslím si, že to má velmi zajímavý děj. Doufám, že diváky ten film ponoří do příběhu a pořádně si to užijou, až to budou sledovat v kině."

Nemůžeme toho ale prozrazovat mnoho, a tak jsme se zeptali několika herců v hlavních rolích na pár otázek, které vám čtenářům alespoň trochu přiblíží děj a práci v zákulisí:

 

Michael Rodriguez

Jaký máte názor na ostatní herce? Vycházeli jste spolu na natáčení?

- Z mojej strany sa mi s kolegami točilo dobre a myslím, že sme vychádzali v pohode.

Nejzajímavější místo, kde jste natáčel?

-Najzaujímavejšie pre mňa bolo točiť závod na dialnici za plného provozu. Jazda v 100 mph a klučkovanie medzi autami je úžasný pocit.




Nejvtipnější příběh při natáčení?

- Najviac vtipná vec bola pri natáčaní v banke keď prišlo k omylu a policajt na nás nabehol len s pištolkou a my sme boli traja so samopalmi. Ten pohlad policajta bol na nezaplatenie.


Vaše nejoblíbenější scénka z natáčení, ve které jste účinkoval?

- Najviac sa mi páči scéna na konci závodu, kedy autá skočia do garáže a cez ručnú to otočia okolo stĺpa a zabrzdia tesne pri luďoch.


Mohl by jste prozradit něco o Vaší postavě z filmu?

- William, bývalý kriminálnik, ktorý stretol lásku svojho života a kvôli nej prestal s kriminálom. Po určitých udalostiach sa ale musí ku kriminálu vrátiť aby ju zachránil. Také klišé z každého hollywoodskeho filmu. Neviem jak je to možné ale postava Williama skoro sedí na môj životný príbeh.



Na co se mohou diváci těšit?

- Diváci môžu očakávať nálož akcie, adrenalínu, rýchlych áut, profesionálnych šoférov, hektolitre krvi, skvelých hereckých výkonov či kaskadérskych kúskov.


Šli by jste do toho znovu?

- Pokiaľ by mi dal Lifeinvader ďalšiu príležitosť, určite by som neváhal.


 

Jack Hammond


Jak se Vám natáčelo se společností LifeInvader, která doposud nemá na kontě žádný natočený film?

- Musím uznat, že ze začátku jsem čekal, že to skončí jako totální katastrofa, nicméně postupem času jsem zjistil že lidé, kteří to mají na starost se vážně snaží, aby ten film vypadal dosti věrohodně a byl fakt zajímavý, takže na to, jaký jsem z toho měl strach musím říct, že společnost LifeInvader předvedla velmi kvalitní natáčení a věřím, že je z toho schopna udělat velmi kvalitní film.


Jaký máte názor na ostatní herce? Vycházeli jste spolu na natáčení?

- Víceméně já jsem si tam točil s jinými lidmi, nicméně jediný s kým jsem se potkával, tak bylo s hlavním hercem, který stvárňuje Williama, jinak se kolem mě točili v uvozovkách mý muži. Nicméně musím uznat, že kolektiv tady byl dobrý, takže nemám co říci křivého slova, byl to výborný kolektiv.


Nejzajímavější místo, kde jste natáčel?

- Nejoblíbenější místo? Řekl bych že u majáku. Krásný výhled na moře.


Nejvtipnější příběh při natáčení?

- Asi ten, když mě nikdo z herců nemohl doběhnout.


Jak by jste hodnotili režiséry filmu?

- Víceméně se ztotožňuji s názorem, který jsem říkal na začátku. Měl jsem strach z toho, jak ten film celkově bude vypadat, nicméně postupem času jsem přišel na to, že režiséři se vážně snažili a věřím, že z toho bude perfektní film.


Mohl by jste prozradit něco o Vaší postavě z filmu?

- Myslím, že to je arogantní muž, který si myslí, že má život na háčku a všichni mu klečí u kolen.


Na co se mohou diváci těšit?

- Myslím, že se mohou těšit na vážně perfektně sestříhaný film, kde, myslím, že mohu teď mluvit za všechny, se všichni snažili oddat to nejlepší a pevně věřím tomu, že následný výsledek bude opravdu stát za to, co bude chtít vidět každý z nás.

Je něco, co by jste chtěli dodatečně sdělit?

- Asi jen to, že děkuji společnosti LifeInvader za to, že jsem mohl účinkovat v tomto filmu, že mi nabídla takhle prestižní hlavní roli a budu doufat, že se máme těšit jen na ty nejlepší výsledky.


Šli by jste do toho znovu?

- Určitě, bez váhání.

 

Benjamin Johnson:


Jak se Vám natáčelo se společností LifeInvader, která doposud nemá na kontě žádný natočený film?

- Přesně, společnost Lifeinvader nemá doposud natočený žádný film, takže jsem o této společnosti na začátku nic moc nevěděl, ale trochu jsem o tom zjištoval, vzal jsem nabídku, která mi byla nabídnuta a přiletěl do Los Santos. Ze začátku natáčení nebylo úplně podle mých představ, na scény se chodilo pozdě, to bylo jediné co se mi nelíbilo, ale jinak bylo všechno naprosto v pořádku. Režiséři, fotografové a další odváděli svojí práci skvěle.


Jaký máte názor na ostatní herce? Vycházeli jste spolu na natáčení?

- Názor na ostatní herce mám neutrální, nejsme nějací velcí kamarádi, ale ano, během natáčení si dokážeme udělat srandu a dobře se pobavit. Myslím si, že máme podobný styl humoru. Takže fajn lidi, se kterýma bych neměl problém něco podniknout.


Nejzajímavější místo, kde jste natáčel?

- Nejzajímavější místo bylo asi v hlavní bance a v těžebních dolech.


Nejvtipnější příběh při natáčení?

- Byl asi 3. natáčecí den, a tak jsem se zakoukal na kameramana a všiml jsem si, jak drží stojan na kameru. Drží to tak, že u toho má palce nahoru, takže to vypadá fakt vtipně a neskutečně jsme se na tom zasmáli.


Jak by jste hodnotili režiséry filmu?

- Velice kladně, jelikož to je jejich první zkušenost takhle natáčet velký film, aspoň podle toho co mi bylo řečeno, tak výborná práce, mají profesionální přístup a ten já nejvíce oceňuji.

Vaše nejoblíbenější scénka z natáčení, ve které jste účinkoval?

- Když jsme přišli společně s jednou další hlavní postavou (William) do Yellow Jacku.

Mohl by jste prozradit něco o Vaší postavě z filmu?

- Postava Hank, neboli otloukánek, postava je vysoký introvert, je to takový týpek, který skoro všechno pokazí a až potom si to uvědomí. Jistě až budete koukat na film, tak si to řeknete taktéž. Je to sice chlapík, který umí řídit, ale když má řešit nějaké věci, tak je to risk.


Na co se mohou diváci těšit?

- Diváci se mají těšit na celovečerák, který bude mít grády, zatím se mi film opravdu líbí, je v tom skvělý příběh a je to tam hezky propletené. Zkrátka akční film, více bych k tomu neměl.


Je něco, co by jste chtěli dodatečně sdělit?

- Jediné co bych chtěl sdělit je to, že kdo by chtěl účinkovat v nějakém filmu, tak se toho nemá vůbec bát, jelikož jsem si všiml, že ve filmu učinkovali i lidi, kteří s tím neměli úplně zkušenosti a nebo to taktéž dělali poprvé, komparz, který tam byl, tak byl taktéž výborný a lidé, kteří tam byli, tak mají rozhodně šanci se stát příště hercem pro nějakou hlavní postavu. Taktéž si myslím, že společnost Lifeinvader o tyto lidi bude mít velký zájem, až budou natáčet opět film.


Šli by jste do toho znovu?

- Šel bych do toho znovu pod podmínkou, že by se to vzalo ještě více vážněji, nemyslím ze strany společnosti, ale spíše od lidí/herců, kteří tam učinkovali. Tím myslím nejezdit na sraz o 1 hodinu později, a tak nějak obecně to brát vážněji.


 

Joe Thorpe:

Jak se Vám natáčelo se společností LifeInvader, která doposud nemá na kontě žádný natočený film?

- Se společností se mi natáčelo dobře, občas to bylo trochu nervyrvoucí, ale byla tam značná profesionalita.


Jaký máte názor na ostatní herce? Vycházeli jste spolu na natáčení?

- S ostatními herci jsme si vybudovali strašně dobrý vztah a natáčelo se mi s nimi naprosto skvěle.


Nejzajímavější místo, kde jste natáčel?

- Míst bylo mnoho, asi nedokážu úplně určit místo, ale asi naháněčka směr Sandy.


Nejvtipnější příběh při natáčení?

- Tancování se skupinou dalších herců na různé písničky, nebo situace v Mirror Parku, vždy se dokážeme perfektně zasmát.


Jak by jste hodnotili režiséry filmu?

- Režiséry perfektně, naprostá profesionalita a skvělý přístup k hercům, chovají se k nám jako ke kamarádům, za mě super přístup.


Vaše nejoblíbenější scénka z natáčení, ve které jste účinkoval?

- Vniknutí do banky.


Mohl by prozradit něco o Vaší postavě z filmu?

- Nechám to asi přímo na film, ať publikum udržím v napětí, ale rozhodně se mají na co těšit.


Na co se mohou diváci těšit?

- Celkově na hotový výtvor, film je naprosto perfektní a bude to naprostý trhák!


Šli by jste do toho znovu?

- Určitě, akorát bych pár věci změní, časové rozvržení apod.

 

Brzy v kinech v létě 2021!


186 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page