top of page

Drag Race

Autá, rýchlosť, smrad spálených gúm... To znie ako dobrá zábava, krásne ženy a ešte krajšie autá. Áno, presne tak tento článok je o drag race na mieston letisku v Sandy Shores, ktorý zorganizoval Cherenkov. Každý kto si spomenie na drag race organizovaný spoločnosťou Atomic, určite si medzi prvými spomenie na samotnú organizáciu. Tu musím vytknúť Charenkovu. Ja ako pretekár som mal celkom zmätok v tom, s kým som šiel a s kým nie. Boli dve kategórie: miestne a dovoz. Tieto kategórie sa delili ešte na dve podkategórie: miestne muscle a šport.


Tu je podľa mňa kameň úrazu. Vedľa seba sa na štart postavili šport a super šport, takže obyčajný šport nemal šancu. Za organizáciu dávam mínusový bod. Je tu jedno veľké ALE. Jedlo. To bolo výborné. Voňalo už od odbočky na letisko. Ďalší bonusový bod bola výhra, ktorá bola čisto zo vstupného čo ma veľmi potešilo. Ja by som chlapcom z Charenkova rád odkázal len toľko, aby zlepšili organizáciu a všetko bude v najväčšom poriadku. V konečnom dôsledku jazda a pocit z celej akcie bol úžasný. Sedieť v aute, ktoré sa dostáva na 180 a pocit z víťazstva je úžasný. Tomu, kto to nezažil, odporúčam len skúsiť. Tejto akcii dávam 7/10 bodov. Clay Jonshon



60 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page