top of page

Brian Collins

Pokračování v sérií zajímavých lidí a osobností ve městě Los Santos

V tomto článku se dozvíme něco málo o panu Brianu Collinsovi

M.D. Brian Collins LL.B. (28)

Místo narození: Dublin, Irsko

Pracovní pozice: Ředitel nemocnice, majitel CS, Core automotive

Když se Brian narodil, jeho maminka bohužel porod nezvládla, takže nikdy neměl možnost jí poznat a tak vyrůstal pouze s otcem a jedním bratrem. Jeho otec byl armádní generál, takže v jeho sedmi letech se začali různě stěhovat z místa na místo, kde on sám pociťoval, že to není domov. Jeho otec na něj neměl věčně čas a tak ho převážně vychovával otcův kamarád. V jeho 18ti letech mu umřel bratr a následně i jeho otec na rakovinu. Přestěhovat se do Los Santos bral jako novou příležitost a když dostal nabídku od svých kamarádů, kteří v Los Santos vlastnili Lihovar, tak neváhal a odstěhoval se. V Los Santos je od 05/07/2019 Vystudované školy - The Military College - zaměření armádní doktor. V tu dobu si prošel speciálním vojenským výcvikem speciálních jednotek (SAS a následne SBS)

- High School for Health Professions and Human Services New York

- Dále vlastní právnický titul LL.B. který vystudoval zde v Los Santos Charakteristika a vystupování My Briana Collinse už tak trochu známe a působí na nás jako člověk, který ví co chce, ví co povídá a má v hlavě všechno srovnané. Občas z něho jde pocit klidu, ale někdy Vás dokáže i znervóznit a pak člověk neví co si o něm má vlastně myslet. Sám o sobě tvrdí, že umí být klidná, ale někdy i bouřlivá povaha. Nerad zůstává na místě, takže je dost často netrpělivý ovšem, když si to ale situace vyžaduje, je někdy až moc klidný. Rád si sám vše prověřuje a zjišťuje. Nemá rád, když lidi odsuzují člověka předem i když je toho názoru že: ,,špatná reklama, také reklama. Čím horší reklama, tím rychleji se šíří. Soudit knihu podle obalu, je to nejhorší co může člověk udělat". Nemá rád, když si někdo něco neověří sám a dá na pohled druhých. Sám to párkrát udělal a následně toho litoval. Je toho názoru, že pokud ho chce někdo opravdu poznat, tak ať přijde k němu, osloví ho a on si s ním mile rád popovídá. Nebrání se jakýmkoliv novým přátelům či známým.

Vzhled

Preferuje volnější oblečení a to rifle a tenisky, ale také nepohrdne společenskému oblečením. Když má v plánu nějakou méně formální záležitost, často volí kombinaci sako, rifle a tenisky, což mi rozhodně schvalujeme! Nosívá zatmavené a nebo normální dioptrické brýle určené na dálku. Na jeho těle se nachází velké množství tetování, přesněji má dvě tetování na pravé ruce, jedno velké tetování na levé ruce, jedno na zádech jedno na břiše a na prsou má tetování tři.

Význam tetování, které má na břiše (citace)

,,Na břiše mám vytetovanou masku slečny, která pláče a má masku, kterou si sundavá, když se usmívá. To mi říká, že i někdy se člověk musí usmívat, tam kde by neměl, a nebo když trpí, ale i přesto musí působit vesele. Je to o smrti.. člověk, který byl blízko smrti, tak mě to říká, že i zítra můžu v klidu zemřít, neví co se může stát a prostě je potřeba užít ten život naplno".

Význam tetování, které má na hrudi (citace)

,,Na hrudi mám tetování psích známek, kde mám vytetovaná jména mých bratrů a sester v armádě, kteří zemřeli. Takže to je taková věčná památka, kdy na ně nikdy nezapomenu".

Význam tetování, které má na zádech (citace)

,,Na zádech mám samuraje. Samuraj byl největší válečník v jistých dobách a hlavně jeho čest a píle k tomu se dopracovat na tenhle post byla dá se říct, největší odměnou a to mě říká: ,,Nikdy se nevzdej svých snů a jdi naopak za nimi".

Partnerský život

Před pár lety v Los Santos měl slečnu, která ale bohužel, když odletěl dodělat studium v New Yorku se zamilovala do jiného a vdala se. Vzala si jeho bývalého nejlepšího kamaráda, který byl také jeho šéfem v nemocnici v Los Santos. Od 20/6/2020 byl v New Yorku za studiem a vrátil se 1/11/2020 Momentálně Brian má vztah, ve kterým je šťastný a sám tvrdí, že už s ní chce strávit zbytek svého života. Se svojí přítelkyní se seznámili v klubu a rozuměli si natolik, že spolu začali trávit více času, chodili spolu na motorky a začali spolu chodit. Jeho velkým snem je mít jednou rodinu. Chce být přesný opak svého otce, který na své syny neměl čas. Jednou chce být pro svou ženu a svoje děti největší oporou.

Víra - Brian věří v boha, ale ne vždycky tomu tak bylo (citace)

,,Víru v boha jsem měl od mládí. Postupem času, co jsem byl v tomto městě jsem si kladl otázku: Proč já? proč mi odcházejí mí dobří kamarádi, moje rodina. Tak nějak jsem postupně ztrácel tu víru, až jsem jí úplně ztratil a zanevřel jsem nad bohem a jediná věc, která mi zbyla je obvinit právě jeho. Nesnášel jsem ho, fakt jsem ho z hloubi duše nenáviděl. Díky jedné osobě, která zabruslila na toto téma a nějak jsme se o tom bavili, tak jsem jenom tak seděl a říkal jsem si, že něco zlého je k něčemu dobré. Pokud teď to zlé odešlo a přijde zase to dobré, tak co když to byla jen zkouška, test jestli to dokážu vydržet. Prostě jestli se dokážu zvednout z té země. Uvědomil jsem si, že svítí naděje, svítí světlo a já jsem se té příležitosti chytil a ten strážný anděl mi teď stojí po boku a já si říkám, že svojí přítelkyni vděčím ne jenom za někdy i ty vrásky na čele, ale i za ty malé drobné chvíle, kdy jsem se mohl smát, takže já děkuju své přítelkyni, že mi vrátila tu víru". Kamarádi mezi jeho dobré kamarády patřil například zesnulý Connor Turner, dále Neven Sabini, všichni v clubu Vanilla Unicorn. Brian je hodně kamarádský typ, čili si velmi rád popovídá s každým a rád poznává nové lidi. Byli tu i lidi či skupinky v Los Santos, které Brian opravdu neměl rád. Byla tu jistá společnost jménem Solomons. Byla to židovská rodina, která podnikala například v Bean machine Coffee a Ammunationu. Prý to nebyli zrovna moc příjemní lidé a komunikace s nimi nebyla nejlepší. Cokoliv se jim nelíbilo, tak to dali hodně najevo a dokázali znepříjemnit život. Tato společnost už by ve městě neměla fungovat, protože proběhla nějaká přestřelka s policií, kdy na následky toho někteří zemřeli a zbytek byl poslán do vězení na doživotí. Momentálně tady není pro Briana nikdo s kým by se nedalo komunikovat.

Zájmy, dovednosti a koníčky Jeho oblíbeným místem dříve bylo, když mohl jít na střechu Arcadia (v té budově měl dříve kancelář) a mohl tak sledovat město z vrchu, Nyní už jí nevlastní. Jeho největším koníčkem a relaxace je posilování v posilovně. Rád si také zaběhá, buď sám pouze s hudbou v jeho uších nebo s přáteli či se svou přítelkyní. Další jeho zálibou jsou rychlá sportovní auta a motorky. Kvůli rychlé jízdě už dostal několik pokut, ale nemůže si pomoct. V jeho garáži vlastní skvost, který v Los Santos má pouze hrstka lidí. Je na to auto hrdý a pyšný, že ho má. Jedná se o vůz Ferrari J50, který je limitovaná edice z Japonska a byl vyroben na jednu zvláštní událost. Dál si rád zajde s kamarády do baru nebo domů popít dobrou Whiskey v dobré společnosti to je jeho.

Už se Vám stala nějaká auto či motonehoda? (citace) ,,Měl jsem jednu motonehodu, kdy jsem to vzal čelně o kámen, který mě vyhodil na kanalizační trubku. Kvůli tomu jsem byl dlouhodobě hospitalizován v nemocnici Pillbox Hill.. Z této nehody jsem se zotavil a jsem zcela v pořádku. Každopádně jezdím dál, protože vím, že do auta ani na motorku strach nepatří, ale mám z toho rozhodně větší respekt".

 

Pracovní zkušenosti od 05/07/2019 až po současnost


Lihovar

Pracovní pozice: sběrač a palič alkoholu. Pracovní pozice nyní: tato společnost už není v provozu Vzpomínka(citace) ,,Pamatuji si dost živě, když jsem jel vypalovat alkohol v klidu si to naložil do auta a vyjel jsem do města a projížděl jsem ulicí směr právě zmiňovaný lihovar a najednou přede mnou stál policejní konvoj, - upravit čárku ! nějakých 6, 7 policejních aut. Najednou vidím jak tam nabíhá SWAT a spustila se palba, kdy gangy se stříleli s policisty.


Nemocnice Pillbox Hill

Pracovní pozice: záchranář

Pracovní pozice v průběhu: Lékař

Pracovní pozice nyní: Ředitel

Vtipná historka z nemocnice (citace)

,,Když jsem byl žádat o práci, tak mě nabíral zástupce ředitele a já jsem tehdá, když jsem byl v nemocnici, tak jsem stál za recepcí a můj bývalý kolega Alfons tam byl semnou a bavili jsme se a přišel pán v saku. Byl nijak nevýrazný, na první pohled obyčejný člověk. A tak nějak se začal procházet v nemocnici. Alfons mi tehdy řekl ,,hele prostě jdi a normálně se ho zeptej co tam dělá, prochází se kde nemá, tak ho prostě seřvi a vyprovoď ho ven". Samozřejmě mě nemusel pobízet dvakrát, takže já jsem vyběhl na pokoj kde on zrovna byl, stál tam a koukal se a já jsem spustil to svoje, co tam jako dělá a že tam být nemá. Pán na mě zůstal koukat, koukal, koukal a já jsem mu nedal vůbec prostor k tomu se k něčemu vyjádřit a vyprovodil jsem ho před nemocnici. Když jsme stáli venku, tak on se na mě otočil a povídá mi,, A víte s kým mluvíte?" Já říkám ,,no to je mi vcelku jedno" nejste doktor, aby jste takhle chodil po sálech! jste normální civilista nemáte oblečení vhodné, tak co tam kurva lezete!" no a on mi povídá ,,no a víte, že já jsem ředitel nemocnice? " Alfons z toho měl samozřejmě obrovskou srandu, že jsem se toho ujal a šel seřvat majitele nemocnice".


Redwood Company

Pracovní pozice: účetnictví a obchodní zástupce Pracovní pozice v průběhu: Majitel

Pracovní pozice nyní: tato společnost už není v provozu

Diskotéka Dangeon

Pracovní pozice: vedoucí security

Pracovní pozice nyní: tato společnost už není v provozu

Core Automotive

Pracovní pozice: Automechanik Pracovní pozice nyní: Majitel

CS Holding Company

Pracovní pozice: Obchodní zástupce Pracovní pozice nyní: Majitel


Brianova Historie k jednotlivým pracím a společnostem Lihovar - V Los Santos měl kamarády konkrétně Jamese O´Kierana a Amy O´Kieran a další členy jejich rodiny, které znal z Irska, odkud všichni původně pocházeli. Brian dostal nabídku pracovat zrovna u nich a tak Brian neváhal a také se přestěhoval do USA. V lihovaru se vyráběli všemožné lihoviny. Rodina O´Kieranových v Los Santos ještě vlastnila vrakoviště a Fight club. Po nějaké době se ale rodina O´Kieranových odstěhovala. Brian začal tápat co dál a jediný, kdo tu zůstal a tak nějak patřil do jejich rodiny a k jeho přátelům, byl Ryan O'Bryan (Detektiv LSPD). V tu dobu spolu přemýšleli, že Lihovar odkoupí a začnou se o něj starat. Čili koupili Lihovar a chtěli, aby prosperoval. Bohužel Lihovar nešel, tak, jak by si představovali a dokonce se i následně rozhodl Ryan O'Bryan odstěhovat z města a tak Lihovar znovu prodal.

Nemocnice Pillbox Hill - Jelikož Brian má vystudovanou zdravotní školu, vždycky věděl, že chce pracovat v tomto oboru, čili když se naskytla možnost v této nemocnici pracovat, tak neváhal ani minutu a k zaměstnání sběrač a palič alkoholu v lihovaru začal pracovat i zde, když Lihovar odkoupili a nevyšlo to, jediná práce, která mu zbyla, byla záchranář v nemocnici. Tudíž se začal plně věnovat oboru lékařství a chtěl se vypracovat výš, což se mu povedlo a začal pracovat jako lékař. Samostatná historie nemocnice je hodně bohatá. I přesto, že nemocnice Pillbox Hill spadá pod stát v jednu chvíli jí vlastnila jistá rodila Lehmanů a tak se státní nemocnice stala soukromou. Po nějakém čase se nemocnice stala opět státní a vystřídalo se v ní dost ředitelů jako například: pan Bouchard, Samantha Sullenberger a momentálně ji má v rukou jako ředitel samotný Brian.

Redwood Company - Když pracoval v nemocnici, oslovil ho jeden pán, který rozjížděl tuto firmu a nabídnul mu práci v této společnosti. Brian jim tam tak začal vypomáhat. Redwood Company, byla tabákovou společností, kde pěstovali tabák a vyráběli z toho cigarety a doutníky. Jednalo se o největší společnost na tabák v LS. jejím vlastníkem byl Santiago Morello, který momentálně odletěl a podniká v zahraničí, čili tato společnost byla odkoupena společností CS Holding Company. Diskotéka Dangeon - Jeho nový kamarádi po odletu Rodiny O´Kieranových se stala rodina Steve Kelly a Jessica Kelly. tato rodina vlastnila taneční club Dangeon a Brian se rozhodl vypomoct. Pomáhal jako vedoucí security, kde radil dalším kolegům níže postaveným. Core Automotive - Po nějakým čase se do města Los Santos vrátila Amy O´Kieran, která se svými kamarády rozjela autodílnu a jelikož neměla dostatek personálu, tak jí tam začal vypomáhat. Když Amy O´kieran zemřela začala tato společnost patřit jisté Elizabeth Stark. CS holding Company - Jednoho dne se Brian dozvěděl, že v Los Santos má bratrance, kterého nezná, a tak se ho vydal najít. Zjistil, že jeho bratranec ještě s jeho kamarády Elizabeth Stark, Brandon Stark a William Stark vlastní tuto společnost. Když se dobře poznali, tak jim Brian začal pomáhat. Tato společnost CS, později koupila akcie společnosti Redwood Cigarets a po smrti Elizabeth Stark této společnosti začala patřit i autodílna Core Automotive.


Momentálně kvůli odletům z města a n zesnulým bývalým majitelům, Brian Collins vlastní podnik CS Holding Company pod kterou spadá: Vanilla Unicorn, Core automotive a dále pracuje jako ředitel nemocnice. V současné době Brian uvažuje o jednom projektu, který by rád uskutečnil a věnoval se mu. Zajímavost o CS: CS Holding Company mělo pod svojí společností ještě jednu a ta nesla název Ministry of Sains. Tato společnost vedla nelegální činnosti, které byly zaměřené ve zbraních. Podle toho, co nám Brian Collins řekl, že o této nelegální činnosti vůbec nevěděl a dozvěděl se to, když začal humbuk kolem určitých lidí a došlo to až do stádia soudních líčení, kde lidé dostávali trest odnětí svobody a to až na doživotí. Vyjádření Briana Collinse (citace) ,,Nebylo to nic příjemného, když zjistíte, že ve vlastně firmě máte nějakou takovouto společnost, která vznikla za vašemi zády a která té firmě škodí a bohužel tímhle tím jí uškodila asi nejvíc, protože co si budeme, lidi najednou slyší, že je tady nějaká skupina, která dělá tohle to, za záštitou mojí společnosti. To je to nejhorší co se může stát. Očistit si teď to jméno je hodně a velmi složité a ani bych se nedivil, že by lidi říkali, že já s tím mam něco společného taky, protože kdybych to asi nevěděl a tohle mi někdo řekl, tak taky řeknu no ale on s tím taky musí mít něco společného. Nechápu, jak dokázali prodávat nebo něco, když veškeré záznamy jsou podložené veškerýma razítky a vším".


Zajímavost o Core Automotive: V momentální době dílna Core Automotive funguje a stále se otevírá, nicméně se to neobejde bez starostí. Jeden nejmenovaný podnikatel začal Brianovi přebírat zaměstnance a najít nové zaměstnance je pro Briana dosti obtížné. Ve městě je momentálně šest dílen a tak vést autodílnu není ani trochu jednoduché. Každopádně mu prý v autodílně pracuje jeden známější člověk, ale nechal i nás v tajnosti o koho se jedná, takže si tam musíme zajet a zjistit víc.

Brian začal spolupracovat s nadací pana detektiva Marcuse Coopera a uzavřeli jistou dohodu, kdy každý kdo se dostane do nějaké tísni a rozumí autům, tak tam může začít pracovat a pokusit se najít nový smysl života.





242 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page